reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Vávrová

Mirka Vávrová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a neúnavne študujem život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáAlica v krajine zazrakovla vita é bella..niekedySvet detí (a ja v ňom)Lásky jednej rusovláskyIšla Mirka na vandrovku

reklama

Išla Mirka na vandrovku

brigádnická oddysea

Mirka Vávrová

brigádnická oddysea

Práca vraj šľachtí človeka. Netrvalo mi veľmi dlho, kým som pochopila, že nie každá. Sú práce, ktoré človeku nedajú nič. Snáď len prekrásne zbytočný pocit skvelo premárneného času. Potom sú práce snov, po ktorých všetci prahneme, ku ktorým smerujeme naše kroky a ktoré málokedy dostaneme. Zvyšné práce sú práce, ktoré nielenže šľachtia, ba priam zoceľujú človeka. Sú permanentnou skúškou odvahy, odhodlania, trpezlivosti a sily zaťatia zubov. Lebo ako sa na Slovensku odporúča, podľa môjho skromného názoru pričasto, treba zaťať zuby a vydržať!

  • 11. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 573x
  • 25
nessun dorma, alebo o tom, ako si ma rodinné putá spútali

Mirka Vávrová

nessun dorma, alebo o tom, ako si ma rodinné putá spútali

Keď som bola mladá a školopovinná, nebolo v mojej budúcnosti takmer nič isté. Jediné v čom som mala jasné bolo, že rozhodne nebudem tak trápna ako moji rodičia. Dokonca som si tie najväčšie trápnosti zapisovala, pretože som mala strach, že ich v dospelosti zabudnem a budem ich opakovať krok za krokom. Nepomohlo. S rukou na srdci konštatujem, že si ma rodinné gény a tradície predsa len našli, hoci som sa pred nimi snažila všemožne ujsť.

  • 14. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 538x
  • 5
zbohom fatalizmus II. stres faktor

Mirka Vávrová

zbohom fatalizmus II. stres faktor

Nepoznám človeka, ktorý by sa aspoň raz v živote necítil byť v strese. Zároveň nepoznám nikoho, kto by bol v strese viac ako ja. Nemôžem to zvaliť ani len na rodinnú anamnézu, lebo moji rodičia sú oproti mne najväčší flegmatici na svete. Niekedy som v strese ešte aj keď spím. Vtedy zvyčajne vstanem, idem na záchod a cestou rozmýšľam o tom, čo všetko musím na ďalší deň urobiť. Mám 22 rokov a krvný tlak mi striedavo stúpa a klesá priemerne 10 krát za deň. Tak som zamyslela... Fakt sa s tým nedá niečo robiť?!

  • 5. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 4
Zbohom fatalizmus I.

Mirka Vávrová

Zbohom fatalizmus I.

My, fatalisti telom aj dušou veríme, že všetko čo nás postretne je osudom dané, vopred určené akousi vyššou mocou. Veriť v osud má neskutočné množstvo výhod. Môžeme veľmi ľahko, rýchlo a bezbolestne ospravedlniť naše chyby, vyrobiť ďalšie, byť nepríjemný k ľuďom, ktorý sú nám nesympatický a odovzdávať sa sladkému nič nerobeniu, ospravedlňujúc si svoju lenivosť božím zámerom.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 504x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu