reklama

Pohľad späť (cez spätné zrkadlo)

„Ty škuľavec! Čo nevidíš?!" stiahol si okienko a zakričal na šoféra autobusu, ktorý nám bez smerovky náhle skrížil cestu. Bola to moja piata, šiesta jazda v autoškole a keby inštruktor neskočil na brzdu, narazíme. Potom sa otočil ku mne a povzbudil ma k činom: „No poďme Miroslava, na čo čakáte? Spojka, jednotka, plyn."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Obdivovala som ho. Za jeho trpezlivosť. Dookola vysvetľoval to isté a ja som sa dookola v tých istých situáciách mýlila. Za jeho schopnosť ospravedlniť sa. Nie každý chlap sa dokáže vrátiť k nepríjemnej situácii a hľadať vysvetlenie. Za jeho odvahu. Sadnúť si denne niekoľkokrát do auta s človekom, ktorý si mýli brzu a plyn, to chce guráž. Za jeho humor a spôsob vyjadrenia hnevu. Aj keď si o ostatných vodičoch myslel svoje, nezamoril nám auto hrubými nadávkami. Keď už bolo najhoršie, zapojil fantáziu a namiesto „Ty k...." nadal druhému šoférovi do škuľavcov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem mu. Za to, že ma naučil šoférovať. Hoci len v Škode Fabii (ako som zistila, keď som si ako čerstvá vodička presadla do iného auta). Za to, že vždy bez komentárov napravil moje chyby. Napríklad, keď som na prvej jazde pri výjazde z parkoviska zapadla do snehu, bez slova vzal lopatu a vyhrabal auto. Za premlčané výmole na cestách. Aj keď ho z nich bolel chrbát. Za to, že si (ne)všímal moje slzy, keď bolo treba.

Bola som tak trošku horenos, keď som premýšľala o svojom povolaní. Mala som pocit, že niet náročnejšej práce ako je práca s deťmi. Až kým som nespoznala tú jeho. Ďakujem, pán Garai, za vzácne poznanie. Klobúk dole pred všetkými inštruktormi v autoškolách!

Mirka Vávrová

Mirka Vávrová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a neúnavne študujem život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáAlica v krajine zazrakovla vita é bella..niekedySvet detí (a ja v ňom)Lásky jednej rusovláskyIšla Mirka na vandrovku

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu