reklama

Predstavte si...

„Predstavte si...," povedala a neveriacky pokrútila hlavou. Potom odvážila pomaranče v sáčku a zautomatizovanými pohybmi podala zákazníčke tašku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Taška tíško zašušťala v rukách svojej novej majiteľky, ktorá práve detailne opisovala svoje žalúdočné problémy: „Už kupujem len šampiňónovú, tá syrovo-šunková bageta mi, prisámbohu, nesadla... Celý deň som po nej chodila na záchod." V duchu som sa usmiala a potom pozrela na predavačku, hladkajúcu zamrznutý terminál. „Predstavte si...," úprimne sa začudovala a zdvihla oči k zákazníčke. Vymenili si taký ten pohľad však my obe vieme, čo do tých bagiet pchajú za svinstvo a pokračovali vo svojej práci. Zákazníčka dobalila, pokladníčka naštartovala terminál.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tichosti a rýchlosti prebehla platba. Pokladníčka sa natiahla, aby podala zákazníčke blok z nákupu. „Normálne som si ho minule nezobrala a potom som nemohla reklamovať papuče," s ľútosťou v hlase povedala zákazníčka. „Predstavte si...," sústrastne zhodnotila situáciu predavačka. Potom sa rozlúčili.

Rad pred pokladňou bol nekonečný. No s výnimočnou atmosférou. Myslím, že sme sa všetci tešili na tú krátku výmenu s pani pokladníčkou. „Nemám zákaznícku kartičku, stratila som ju," vykĺzlo zo mňa ešte skôr, než prišla otázka. „Predstavte si...," zaznelo spoza pokladne. Predstavila som si, aké by to bolo skvelé, poznať takých predavačiek viac... Taška, platba, úsmev, ďakujem a odchod. Ale isto prídem zas.

Mirka Vávrová

Mirka Vávrová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a neúnavne študujem život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáAlica v krajine zazrakovla vita é bella..niekedySvet detí (a ja v ňom)Lásky jednej rusovláskyIšla Mirka na vandrovku

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu