reklama

Požičaj mi tvoje oči...

Požičaj mi tvoje oči. Chcem vidieť tú krásnu ženu, o ktorej mi vravíš. Chcem vidieť, ako sa smeje, je milá a sebavedomo vystupuje. Chcem cítiť tú energiu, o ktorej hovoríš, že z nej srší. Chcem... vidieť seba tvojimi očami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Hovoríš, že všetko zvládnem. A ja zvládam. Počula som tiež ako si hovoril, že som zodpovedná. A tak som. Nie si tu ale sám. A ja počúvam i druhých. Oni vraveli, že tá moja tvár... nič moc. Pamätám sa na to presne. Piata trieda, štyria spolužiaci, trojka z matematiky, dva pohľady a jedna veta. Každé ráno pred zrkadlom na ňu myslím. Vidím ju. Nevidím seba.

Celý život robím to, čo odo mňa čakáš. Som presne taká, akú ma chceš mať. Tvárna, prispôsobivá. Možno preto celkom obľúbená. Určite preto celkom na dne. Zapáčiť sa všetkým, to sa proste nedá. Nestíham. I keď k tomu pristupujem zodpovedne, ako si chcel ... Vidíš? Nezvládam všetko ľavou zadnou!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Požičaj mi tvoje oči. Už ma nebaví utierať tie moje od sĺz.

Mirka Vávrová

Mirka Vávrová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a neúnavne študujem život. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáAlica v krajine zazrakovla vita é bella..niekedySvet detí (a ja v ňom)Lásky jednej rusovláskyIšla Mirka na vandrovku

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu